Obsah
INVENTARIZAČNÍ ZPRÁVA ZA ROK 2011
Obec Býšť, 533 22 Býšť 133
IČ: 00273431
Datum zpracování: 20. 1. 2012
Vyhodnocení dodržení vyhlášky č. 270/2010 Sb. a vnitroorganizační směrnice k inventarizaci.
Inventarizační činnosti:
Plán inventur
Plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen. Inventarizační komise postupovala v souladu s vyhláškou a vnitroorganizační směrnicí. Metodika postupů při inventarizaci byla dodržena. Podpisy členů inventarizačních komisí byly odsouhlaseny na podpisové vzory a nebyly zjištěny rozdíly.
Nedošlo k žádnému pracovnímu úrazu. Koordinace inventur s jinými osobami proběhla.
Termíny prvotních inventur byly dodrženy.
Proškolení členů inventarizační komise
Proškolení proběhlo v budově obecního úřadu dne 20. 12. 2011. Provedení proškolení je doloženo prezenční listinou. Všichni členové inventarizační komise se proškolení v uvedenou dobu zúčastnili. Součástí školení byly i zásady dodržení bezpečnosti.
Podmínky pro ověřování skutečnosti a součinnost zaměstnanců
Nebyly zjištěny žádné odchylky od žádoucího stavu.
Přijatá opatření ke zlepšení průběhu inventur, k informačním tokům:
Bez přijatých opatření. Inventarizace proběhla řádně, podklady byly řádně připraveny a ověřeny na skutečnost. U inventur byly vždy členy komise osoby odpovědné za majetek.
Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku a závazku a ostatních inventarizačních položek pasiv a podrozvahy, který je zaznamenán v inventurních soupisech.
Skutečný stav byl porovnán na účetní stav majetku a závazků a ostatních inventarizačních položek dle data provedení prvotních inventur.
Za IK:
Předseda: Bc. Hana Žítková v.r.
Člen: Marcela Knejpová v.r.
Člen: Vendulka Valečková v.r.
Přílohy:
Seznam inventurních soupisů včetně ocenění majetku a hodnoty účetních stavů